wtorek, 16 maja 2017

Maniek komentuje

Dziś miała być recenzja "Guardians Of The Galxy", ale myślę, że zacytuję jedną z liściastych postaci tej historii: "I am Groot!". No i to by było na tyle.

Dziś mam do powiedzenia coś zgoła odmiennego. Coś o społeczeństwie, które mnie otacza. Po przeczytaniu tych kilku zdań wiem już dlaczego w Polsce jest tak jak jest i dlaczego może być jeszcze gorzej. 

Rzecz dotyczy wywiadu z Ryszardem Kotysem - serialowym Marianem Paździochem, która to postać posiada zlepek najgorszych cech jakie mogą się przytrafić człowiekowi - w jednym z ostatnich numerów "Angory" (15/2017). Przeczytałem tam następujące słowa:

" - (Bohdan Gadomski): Marian Paździoch nie jest kryształową postacią. Ma wady, a jednak ludzie go lubią?
- (Ryszard Kotys): Ludzie sądzą, że jestem taki jak on, i bardzo często mi mówią: <<Pan to jest  prawdziwy, pan posiada takie cechy, jakie my, Polacy, mamy.>> Ludzie przyznają, że są podobni do Paździocha. (To zdanie boli chyba najbardziej) On jest sympatyczny i prawdziwy. (To też boli) Nigdy nie spotkałem kogoś kto byłby na niego obrażony. (W sumie obrażony, to jakoś niefortunnie użyte słowo, bo za co tu się obrażać, ale niech Pan mnie kiedyś odwiedzi, coś wymyślimy...)"*

No, to by było na tyle. 

* Tekst wyboldowany to komentarz autora wpisu, czyli mój. Nie jest integralną częścią wypowiedzi Pana Kotysa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...