sobota, 6 kwietnia 2013

[3] Przerwa na reklamę...

Kolejna porcja idiotycznych reklam. Znów trochę pooglądałem telewizje, a tam debilizmów jest od groma i ciut ciut, ale są reklamy, które powalają swoim debilizmem.

Oto kolejne Top 5.

1. Niezaprzeczalny, w ostatnim czasie, numer jeden idiotyzmu - pani tańcząca w reklamie Air Wicka.




2. Kolejna irytująca reklama, którą mnie ostatnio katują na 13 Street. "Mój tata łasuchuje jak..." O rzesz Ty w mordę! Straszne to jest!

3. Nie ma to jak debilizm do potęgi entej, czyli nowa reklama sieci sklepów Saturn.


4. Gdyby ktoś mi nie powiedział czego dotyczy ta reklama i wyłączył fonię, o bym chyba nie ogarnął...WIĘCEJ!



5. No i kolejny reklamowy debil, który psuje, nam mężczyznom, wizerunek. Straszne :/

13 komentarzy:

  1. Moim faworytem jest dziewczynka z łasuchującą rodziną - leżę i kwiczę.
    Te wszystkie powyższe oficjalne reklamy miecie ta nieoficjalna, konkursowa Netii, bardzo mi się podobała w zeszłym roku: http://www.youtube.com/watch?v=PGrCC3FNQkM :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta reklama z łasuchowaniem zabija :[ Ja osobiście uważam, że dzieci w reklamie to największa zbrodnia :D
      Osobiście nie przepadam za tą kampanią Netii :/

      Usuń
  2. W takich chwilach cieszę się, że nie oglądam telewizji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suchar roku, ale pomyślałam o Tobie :)
      Co robić, gdy śnieg zasypie Arkadiusza?

      ODŚNIEŻARKA.


      lol :P

      Usuń
  3. Mam nadzieje, że twórcy tych reklam zostali surowo ukarani :D Ależ badziewie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłosta. Nic nie robi tak dobrze dla otępiałego rozumu jak solidna C H Ł O S T A :D

      Usuń
  4. Jeżeli chodzi o reklamy ciastek to i tak wygrywa reklama Oreo. Jedna z najobleśniejszych reklam w historii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oreo są liderem rankingu ever :) A tu jest Top 5 tego miesiąca, albo tygodnia :) Jeszcze zobaczę jak często będę mógł ułożyć kolejną piątkę :D

      Usuń
  5. Mój tato uwielbia reklamę Air Wicka. Ale chyba dlatego, że ta pani mu się spodobała. ;D
    A Zalando jest skrajnie idiotyczne. Nie mogę powstrzymać śmiechu, kiedy widzę minę listonosza, gdy zaczyna krzyczeć. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, to jest jedyne racjonalne wytłumaczenie dlaczego Twojemu tacie podoba się ta reklama ;)

      A co do tego kuriera, to on ratuje tę reklamę. Ten dźwięk tarzana jaki z siebie wydaje na końcu też jest niezły :D

      Usuń
  6. Kup Łakotki, a Twój dom zamieni się w szpital psychiatryczny! :D

    Ogólnie rzecz biorąc nie mogę patrzeć na te reklamy. Dobrze, że jest jeszcze Serce i Rozum na tym świecie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Dobre... Albo w zwierzyniec :P

      A co do Serca i Rozumu, to też ostatnio zaczęli maniane odwalać :/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...