piątek, 5 grudnia 2014

Maniek komentuje...abonament-radiowo telewizyjny

No nie, nie mogę sobie tego darować i muszę to skomentować. Dziś doszło do kolejnego absurdu w tym zwyrodniałym i pełnym bezsensów kraju. Otóż w Teleexpressie został wyemitowany news z kilkoma zmurszałymi dziadkami mówiącymi o tym, że płacenie abonamentu haraczu radiowo-telewizyjnego jest bardzo fajną sprawą i oni w zamian za to, że my jak idioci bulimy na ich wielkie i niepotrzebne pensje, dadzą nam  darmowy dostęp do VOD TVP, w którym będziemy mogli oglądać do woli takie hity naszej telewizji jak: "Barwy szczęścia", "M jak miłość" i "Cisza nad rozlewiskiem"!!! Naprawdę?! To nie żart? To na to idą moje ciężko zarobione pieniądze?! To dlatego ja nie mogę zobaczyć jak nasi wygrywają mistrzostwa świata w siatkówce, bo na taki chłam poszła kasa zgromadzona z abonamentu i tych zajebanych reklam, które są puszczane już zupełnie bez opamiętania? No ja pierdolę! Za takie coś sąd powinien być, bo to chyba jest niewywiązywanie się z obowiązków zawartych w koncesji. Ale co ja mogę :/ Tyle mojego, że sobie pogadam... 

Pierdolić abonament RTV!!!

2 komentarze:

  1. Przynajmniej raz zgodzę się z Tobą w zupełności i nie zgłoszę żadnych zastrzeżeń. Od siebie dodam, że fajnym pomysłem jest pierdolić całą telewizję, ale to już jak tam kto uważa... :P

    Ps. Obejrzałem Watahę - całkiem niezła. Takie 7/10 dla mnie. Czekam na drugi sezon :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej! To chyba jednak nie jest pierwszy raz kiedy się ze mną zgadzasz :)

      A co do twojego postulatu, to po ekspresowym zastanowieniu zgodzę się z Tobą w pełnej rozciągłości!

      A co "Watahy", to zaczęło się fajniej niż skończyło. I pod koniec też raczej dałbym 7 niż 8, ale podobnie jak Ty również czekam na kolejny sezon :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...