sobota, 21 lutego 2015

Zamienie się na książki cz.2

Wczoraj jeszcze trochę pogrzebałem i znalazłem kilka kolejnych tytułów, które mogą jeszcze kogoś zainteresować.


Joseph Delaney - Kroniki Wardstone - Krew Stracharza
                                                              Jestem Grimalkin

Rubem Fonseca - Wielkie emocje i uczucia niedoskonałe

Anne Rice - Wywiad z wampirem

C. C. Humphreys - Wład Palownik. Prawdziwa historia Drakuli

J. K. Rowling - Harry Potter i Insygnia Śmierci

Michael Gregorio - Krytyka zbrodniczego rozumu

Charlaine Harris - Martwy dla świata
                              Martwy wróg
                              Martwy w rodzinie
                              Dotyk martwych
                              Martwy jak zimny trup
                              Wszyscy martwi razem
                              Definitywnie martwy
                              U martwych w Dallas
                              Gorzej niż martwy
                              Klub martwych
                              Martwy i nieobecny

2 komentarze:

  1. Wymieniać się nie będę, ale, ale, ale. Widzę, ze masz serię, z której zrobili serial. Jak się to czyta, bo ogląda strasznie :D Po 3 sezonach dałam sobie spokój, bo to były 3 sezony katorgi. Chciałam się przekonać, ale nie dałam rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie znam się... zarobiony jestem:)
      Ale masz tam u Darskiej rozdział na ten temat, ja nie czytałem. Kiedyś w spadku dostałem:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...