wtorek, 14 maja 2013

[7] Przerwa na reklamę...

No i kolejny raz uzbierało się kilka żałosnych reklam. Przedstawiam Wam nowe zestawienie najgorszych 5-ciu reklam goszczących obecnie na naszych telewizyjnych ekranach.

1. Provident i super "niska" rata 33 zł tygodniowo, którą Pani spłaca tak lekko jak jej syn skacze prze przeszkody ;(((
2. Zajefajna maślanka Mrągowska, po której nawet dziadki fikają kozły.
3. Nienawidzę dzieci w reklamach. A te doprowadzają mnie do szału. Reklama pieluszek Dada.
4. Get in Bank i ich zaj***ty kredyt sprawdzany 24 razy. Jak ja nienawidzę reklam! Wrrrrrrrr:[
5. Nju Mobile. Straaaaaaaaasssssszzzzzzzzzzznnnnnnneeeeeeee to jest!

4 komentarze:

  1. Nju Mobile mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nju Mobile najgorsze! Ogólnie ostatnio trudno trafić na jakąkolwiek fajną reklamę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem żeby na ostatnim miejscu była Biedronka z tą idiotyczną reklamą o czkawce, ale nigdzie nie mogłem znaleźć, i nagle mnie olśniło, że zapomniałem o tym szajsie z nju mobile ;) Też uważam, że to straszny kaszan!

      Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...