niedziela, 1 marca 2015

Plakaty - co, gdzie, jak

Wczoraj z Larą i Łukaszem pisaliśmy trochę o moich nowych plakatach. Jakie mają być i gdzie szukać. Miałem nie lada problem z wyborem, bo pierwszy plakat jaki wybrałem miał bardzo niepopularny format (102 x 76 cm) i ciężko było mi znaleźć drugi taki sam, żeby się dobrze na ścianie komponowały. Niestety nie udało mi się to i drugi plakat jaki znalazłem jest o 7 cm mniejszy (102 x 69 cm). Jednak po symulacjach w paintach sprawdziłem, że skrócenie tego pierwszego nie powinno wpłynąć na jego kompozycję. 

Później przypomniałem sobie, że plakat sam na ścianie nie zawiśnie, a trochę wyrosłem już z czasów kiedy przypinałem je do na taśmę klejącą, natomiast antyramy ostatnio mi się znudziły i przestały podobać. Z racji tego, że plakaty mają dość niestandardowe wymiary, przewyższające największe uniwersalne ramy (100 x 70 cm), a chcę żeby między plakatem a ramą był również kawałek tła (około 4 cm) lub passe-partout (o podobnych wymiarach), to ramy będą musiały być zrobione na wymiar. Znalazłem dwie firemki, które zajmują się robieniem takich ram, jednak ceny są trochę przerażające w jednej z nich, choć wszystko wygląda tam trochę bardziej profesjonalnie niż w tej drugiej (którą znalazłem na allegro) , to z racji prawie dwa razy wyższych kosztów stworzenia takiej ramy będę musiał zamówić w tejdrugiej niestety. Ale boję się efektu końcowego :|

Poniżej poglądowe printscreeny tego, jak powinny wyglądać moje nowe plakaciki już w ramach :]

Drive 


Kill Bill


Swoją drogą znalazłem całkiem ciekawy, choć nieziemsko drogi sklep z plakatami - allposter.pl gdzie można znaleźć naprawdę niesamowity wybór zdjęć i plakatów nie tylko filmowych.

Co do miejsca gdzie możecie znaleźć ramy to jeden z nich można znaleźć tutaj, tego tańszego o którym mówiłem szukajcie na allegro ;) Jednak w tym pierwszym możecie sobie zwizualizować Wasz projekt co naprawdę pomaga :]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...